Hur man hittar ett billigt hotell i Turkiet ?

Sökandet efter en billig och bra hotell varar länge. Den genomsnittliga semesterfirare tillbringar ca 10 timmar med att söka efter en bra och billiga hotell i Turkiet. Är de besparingar i proportion till inspannig, gör du för att söka efter ett hotell ?.
"Jag skulle säga nej."

Jag har för dig några effektiva tips i ditt sökande efter en bra och billiga hotell i Turkiet.

Använd TripAdvisor att jämföra priserna på Booking.com, Expedia och 200 andra sidor!. Meta sökmotorer att jämföra priser från olika bokningssajter. En är TripAdvisor. Webbplatsen har utvecklats från ett forum för hotellpriserna den bästa sökmotorn för hotell. Din fördel ligger i det faktum att, vilket kan jämföras med de andra 200 av toppingångs platser priser. Detta kommer att spara en lång sökning på olika platser. Under de senaste jag har mer än 50% av de som finns på TripAdvisor hotell.
Också en annan direkt på Booking.com. Hotellägarna i det förflutna för att lova under deras samarbete med Booking.com, skulle de inte erbjuda billigare på en annan plats sina rum. Även om denna klausul har utmanats lagligt och förklarats olaglig, är det ofta fortfarande öva. Booking.com är verkligen ingår i prisjämförelsen av TripAdvisor ser jag ännu en gång direkt på platsen för Booking.com och regemlatig jag kan hitta det ett specialerbjudande.
Använd Trip att läsa recensioner. Jag tittar alltid på mig omdömen från engelska användare. De erbjuder dig en mycket bättre bild av de faktiska tjänster och kvaliteten på ett hotell, då endast det antal stjärnor eller foton i resebroschyrer. Så du kan pruta kan mycket väl skilja verkliga goda hotellerbjudanden. Sök in genom TripAdvisor av namnet på hotellet och staden kommer att anlända på.
Jämför priser på Expedia (hotell + flyg) med en separat bokning hotell och flyg. Expedia ger dig en genomsnittlig rabatt på 15% på den totala kostnaden för en enkel resa och hotell.
Boka hotellrum. Du behöver inte tillbringa flera dagar att söka efter ett hotellrum. Priserna varierar inte så mycket i Turkiet. Om du använde meta sökmotor och läsa recensioner du får i allmänhet early bird rabatter under våren.

Turkiet utflykter